Berdintasuna

Martxoak 8
2024-03-08
Azken urteetan bezala, aurten ere Zubimusu ikastolan bat egin dugu Martxoak 8 egunarekin.
Emakumeen kontrako indarkeriaren kontrako eguna.jpg
2023-11-24
Emakumeen kontrako indarkeriaren aurkako eguna ospatu dugu.
LGTBI egunaren baitan ekintza ezberdinak
2023-05-17
Maiatzak 17 Homofobia, Lesbofobia, Transfobia eta Bifobiaren kontrako Nazioarteko Eguna da mundu mailan eta gure ikastolak ere pertsona guztien eskubideen alde lan eta borrokatzeko konpromisoa adierazi nahi du gaurkoan.
zientzialariak
2023-03-07
ZUBIMUSU Ikastolako Lehen Hezkuntzako 3. mailako ikasleak Zientzilariak gara! proiektua landu berri dute. Emakume zientzilarien astearen harira, Elena Gabirondo ikasle ohiaren bisita jaso dute.
haur eskola
2023-02-03
ZUBIMUSU Ikastola denon artean egina da, denontzat eta denona! Gaitasun, jatorri, sinismen edo edozein desberdintasun tarteko delarik ere, kohesioa eta elkarbizitza positiboa oinarri izanik, ikastola inklusibo eta…
Libre bizi nahi dugu eskulana