Ikastola inklusibo eta demokratikoaren alde

Kohesioa eta elkarbizitza oinarri, ikastola inklusibo eta demokratikoaren alde

2023/02/03
haur eskola

ZUBIMUSU Ikastola denon artean egina da, denontzat eta denona!

Gaitasun, jatorri, sinismen edo edozein desberdintasun tarteko delarik ere, kohesioa eta elkarbizitza positiboa oinarri izanik, ikastola inklusibo eta demokratikoaren alde egiten dugu.

Berritzailea

Ikastolako eskaintza pedagogikoa hausnartzen, garatzen eta berritzen ari gara ZUBIMUSUn. Espazioak berritzen, proiektu berriak txertatzen, pertsonen garapen integrala ahalbideratuko duen kalitatezko hezkuntza garatzeko lanean dihardugu. Hezkuntza eraldatzen, gizartea eraldatzeko.

Ikaslearen garapenean bidelagun

Gure ikasleak herritar euskaldunak, eleanitzak, kritikoak, anitzak, aktiboak, solidarioak, autonomoak, konpetenteak eta osasuntsuak izan daitezen lan egiten dugu.

0-16 urte bitarteko gazteei bitartekoak eta laguntza eskaintzen diegu eta prozesu horretan ikasle eta familiek bidelagun gaituzte.

Azken albisteak

Portada.jpg
2024-03-22
Aste guztian zehar, ekimen ezberdinak burutu ditugu Zubimusu Ikastolan.
Aitor Zabala
2024-03-21
Ikastolako Aitor Zabala Asua irakaslea, asteartean Deustoko Unibertsitatean izan zen bertako ikasleekin Heziketa Fisikoaren inguruko hausnarketak eta bizipenak partekatzen.
Patatak landatzen
2024-03-15
Atzokoan, Mahi Mahi-koen eskutik, LH 3.mailako ikasleek patataren jatorria, erabilera eta ezaugarriak aztertu zituzten. Amaieran patata mota desberdinak landatu zituzten.