Lehen Hezkuntza

Amets bat_Aquarium
2024-05-22
Atzokoan, Errealaren  "Amets bat" ekimenaren barruan, LH5.mailako ikasleek, Reale Arena bisitatu zuten. Han bazkaldu ondoren, Aquariumera joan ziren. Egun zoragarria pasa zuten!
Sexu Hezkuntza
2024-05-22
Sei orduko ikastaroa izan dute eta bertan sexualitateaz eta pertsonen garapen integralerako zutabeen inguruan aritu dira solasean. Ikasleez gain, familiek ere izan dute beraien tartea.
IrriSarri Land_LH6
2024-05-14
Joan zen astean, Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleek bi egun zoragarri pasa zituzten IrriSarri Land-en. Ikastolako errutinatik urrun, aire zabalean jarduera mordoa egin zuten, bizikidetza eta laguntasuna indartuz.
Lehen sorospenak
2024-05-03
Azken aste hauetan, LH 4-5-6 eta DBH 1eko gure ikasleek Bihotz Birika Berpizte eta Lehen Sorospen tailerrak burutu dituzte DYAko bolondresekin batera, baita Inmakulada Ikastetxeko ikasleen eskutik ere.
Udaberri_Zizurkil
2024-04-26
Azken aste hauetan udaberriaren inguruko lanketa desberdinak egin ditugu Zizurkilen.
Mendi irteera.jpg
2024-04-12
Gaurko eguraldi ederra aprobetxatuz, Villabonako LH osoko ikasle eta irakasleak Komizarrera joan gara goiz pasa.
Patatak landatzen
2024-03-15
Atzokoan, Mahi Mahi-koen eskutik, LH 3.mailako ikasleek patataren jatorria, erabilera eta ezaugarriak aztertu zituzten. Amaieran patata mota desberdinak landatu zituzten.
Planeten artean bidaia.jpg
2024-03-15
Joan den asteazkenean, Lehen Hezkuntzako  1. mailako ikasleek, Unibertsoa proiektuaren barruan egindako dokumentalaren estreinaldira gonbidatu zituzten familiak.
LH irteerak
2024-03-08
Aste honetan LH 1 eta 3.mailako ikasleek irteera izan dute. Hain zuzen ere, Eureka! zientzia museoan izan dira.
Ekainberri.jpg
2024-02-23
Atzoko egunean, Villabona eta Zizurkilgo  lehen zikloko LHko ikasleak Ekainberri museoan izan ziren.
Zizurkilko liburutegia.jpg
2024-02-16
Ostiralero lez, Zizurkilgo ikastolako ikasleak, Plazida Otaño Udal Liburutegira joan dira Arantxak hain ongi zaindutako altxorrak ezagutzera.
irakurketa
2024-02-01
Irakurketarako zaletasuna elikatuz, ikastolako irakurlagunak gustura aritu dira elkarri ipuinak kontatuz eta entzunez.