Martxoak 8

2024/03/08
Martxoak 8

Azken urteetan bezala, aurten ere Zubimusu ikastolan bat egin dugu Martxoak 8 egunarekin. Egunean zehar estereotipoen inguruko hainbat ekintza burutu ditugu: abestiak, dantzak, eskulanak… Guztiaren helburua, berdintasunaren eta feminismoaren alde aurrerapausoak ematen jarraitzea dugularik.

Azken albisteak

VII.biltzarra.jpg
2024-04-19
Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.
Ikasbidaia
2024-04-19
Aurten ere gure ikastolako DBH 4. mailako ikasleak kurtso amaierako bidaira joan ziren.
HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.