2023/05/17
Irudia
LGTBI egunaren baitan ekintza ezberdinak

LGTBI fobiaren aurkako egunarekin bat egin eta hainbat ekintza burutuko ditugu gaur ikastolako maila ezberdinetako ikasle eta irakasleek.

Maiatzak 17 Homofobia, Lesbofobia, Transfobia eta Bifobiaren kontrako Nazioarteko Eguna da mundu mailan eta ZUBIMUSU ikastolak ere pertsona guztien eskubideen alde lan eta borrokatzeko konpromisoa adierazi nahi du gaurkoan.

Izan ere, pertsona bakoitzak bere sexu eta genero identitatea aldarrikatzeko eskubidea izateaz gain, ezinbestekoa da honen kontra egiten den edozein ekintza edo jarreraren aurrean jendarteak bat egin, salatu eta horren inguruko kontzientzia hartzea. Zentzu honetan, heziketa ere beharrezkoa da eta errespetua bezalako balioak transmititzen jarraituko dugu hori lortzeko.

Azken albisteak

Amets bat_Aquarium
2024-05-22
Atzokoan, Errealaren  "Amets bat" ekimenaren barruan, LH5.mailako ikasleek, Reale Arena bisitatu zuten. Han bazkaldu ondoren, Aquariumera joan ziren. Egun zoragarria pasa zuten!
Sexu Hezkuntza
2024-05-22
Sei orduko ikastaroa izan dute eta bertan sexualitateaz eta pertsonen garapen integralerako zutabeen inguruan aritu dira solasean. Ikasleez gain, familiek ere izan dute beraien tartea.
LGTBIQ+
2024-05-17
Aniztasunari ikusgarritasuna emateko eta ikaskideekin sentsibilizazioa lantzeko helburuarekin hainbat ekintza burutu ditugu aste honetan zehar.