Ongi etorri Zubimusu webgunera

Bizia da gure ikastola eta 2ZIA da gure proiektua

Ikastola hezkuntza proiektu oso bat eraikitzeko mugimenduan eta elkarlanean burubelarri ari den komunitatea da. Azken urteak ikastolako proiektua aztertzen, hausnartzen eta berritzen dihardugu. Berritzen hobetzeko.

Ikasle guztiek euren burua errealizatzeko eta euren gaitasunak ahalik eta gehien garatzeko, ikastolako komunitate osoaren ongizatea eta elkarbizitza positiboa indartzeko eta herri justuago, parekideago, euskaldunago eta zoriontsuago bat eraikitzeko.

Azken albisteak

EA2030
2024-05-08
Gaur goizean, Amasa-Villabonako ikastetxeetako ikasleek, EA2030 egitasmoaren baitan, herritarren artean energiaren erabileraren inguruko kontzientzia sortzeko helburuarekin antolatu dituzten ekintzen berri eman dute.
otordua
2024-05-08
Haur eskolan garrantzia handia ematen diogu talde txikian eta autonomoki jateari, honek hainbat onura ekartzen baitizkio haurraren garapen integralari.
Lehen sorospenak
2024-05-03
Azken aste hauetan, LH 4-5-6 eta DBH 1eko gure ikasleek Bihotz Birika Berpizte eta Lehen Sorospen tailerrak burutu dituzte DYAko bolondresekin batera, baita Inmakulada Ikastetxeko ikasleen eskutik ere.