Etxekoak gelara egitasmoa Zizurkilgo Ikastolan

2024/02/23
Etxekoak gelara.jpg

Gure hezkuntza proiektua, 2ZIA, haurraren gaitasun eta bizipenetan oinarritua dago eta haurraren ongizatea helburu badugu, ezinbestekoa da irakasle eta familien etengabeko elkarlan eta harremana.

Egunerokoan eta ikastolako testuinguruan familien parte hartzea indartzeko helburuarekin, “ETXEKOAK GELARA” izeneko egitasmoa martxan jarri dugu.

Atzo,  Zizurkilgo Ikastolako HH4 eta HH5-eko ikasleek gelako ama baten lanbidea gertutik ezagutzeko aukera izan zuten. Gelako ikaslearen ama, Olatz, Kineseologian aditua da eta Kineseologia zer den ulertzeko hainbat dinamika prestatu zituen. Saioa amaitzeko, emozioen inguruko liburu bat irakurri zuen eta honekin lotuta, haurrek euren bihotzak margotzeko aukera izan zuten.

Azken albisteak

VII.biltzarra.jpg
2024-04-19
Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.
Ikasbidaia
2024-04-19
Aurten ere gure ikastolako DBH 4. mailako ikasleak kurtso amaierako bidaira joan ziren.
HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.