Espazio eta materialen arteko armonia gure Hezkuntza Proiektuan

2023/12/15
haurreskola

Haurreskolan garrantzi handia ematen diogu haurra seguru sentituko den testuinguru bat eraikitzeari. Honekin haurraren ongizate emozionala eta integrala bermatzeaz gain, norberaren nahiz taldearen garapena sustatu, gaitasun motorrak ahalbidetu eta norberaren gaitasunak proban jartzeko aukera eskaintzea dugu helburu.

Espazio eta materialen artean armonia sortuz eta material natural eta aberatsak eskainiz, haurraren autonomia areagotzen saiatzen gara.

Gure haurreskolan, urte osoan zehar izena eman dezakezue.

GURE ETXEKO ATEAK ZABALIK DITUZUE!

Bideoaren esteka

Azken albisteak

Argitxo
2024-10-21
Gaur arratsaldean, Argitxoren bisita jaso dugu ikastolan.
Piztu!
2024-10-18
Igande honetan Nafarroa Oinez jaia ospatuko da Zangozan. Hemen duzue eguneko egitaraua. Urriaren 20an denok Zangozara!
Ipuin kontakera
2024-10-18
Asteazkenean LH4ko ikasleak, jangelako Mahi Mahi programaren bitartez, ipuin kontaketa saio bat izan zuten, Maite Francoren eskutik.