Azoka solidarioa

LH 6. mailako ikasleek antolatutako azoka solidarioa egingo da bihar, osteguna (martxoak 23) Txerminen.

2023/04/14
azoka solidarioa

Urtero bezala, ZUBIMUSU Ikastolako LH6ko ikasleek azoka solidarioa egingo dute eta bihar, osteguna, martxoak 23 izango da horretarako eguna.

Txerminen, ikastolan bertan izango da hitzordua eta ikasle, irakasle eta familia guztiak bertaratzera gonbidatu nahi ditugu.

Txermingo eraikinaren kanpo espazioan ospatuko dugu azoka. Bertan, etxetik ekarritako gauzak jarriko dira salgai (behar ez dituzten gauzak) eta ateratako dirua GKE bati emango diogu.

Iaz Aspanogiri eman zitzaion diru eta arrakasta izan zuen ekimenak.

Azoka prestatu bitartean, gainera, gai bat lantzen dute eskolan eta aurten Senegal eta Euskal Herriko bizi maila aztertu eta alderatu dituzte.

Non jaio, hala bizi du izena proiektuak. Hala, herrialde bakoitzean nolako bizi baldintzak dauden eta horiek herritarrengan zein eragin duten ikusi dute. Irakasgai ezberdinetan landu dute gaia eta borobiltzeko azoka prestatu dute.

Azken albisteak

Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.
Ikasbidaia
Aurten ere gure ikastolako DBH 4. mailako ikasleak kurtso amaierako bidaira joan ziren.
HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.