Herriko elkarteetako boluntarioen bisita

DBHko ikasleak elkartasuna eta enpatia lantzen ari dira herriko elkarteetako boluntarioekin

2023/02/21
caritas

ZUBIMUSU Ikastolan elkartasuna eta enpatia lantzeko hainbat ekimen bultzatzen ditugu eta DBHko ikasleak Proiektu Komunitarioa izeneko ekimenean daude murgilduta.

Eta gaia lantzeko, zer hobeto herriko eragile ezberdinetako boluntarioak gonbidatzea baino? Ikastolan bisita benetan interesgarriak ari gara izaten. Villabonako elkarteetako ordezkariek euren lanaren berri eman eta proiektu ezberdinak ezagutzen ari gara.

Astero herritar baten bisita jasotzen ari dira ikasleak. Elikagaien bankua, Caritas, Irrika aisialdi taldea…

Boluntario lana zer den bertatik bertara ikastzen ari dira eta musutruk lan egitea, herriari ekarpena egitearen garrantziaz jabetzen.

Lanketa honetan dabiltza ikasleak eta eskerrak eman nahi dizkiegu herriko elkarteetako boluntario guztiei euren ekarpenagatik!

Azken albisteak

Liburuaren Nazioarteko Eguna
2024-04-26
Apirilaren 23an, Liburuaren Nazioarteko Eguna ospatzeko, aste guztian zehar ekintza ezberdin eta anitzak burutu ditugu.
Udaberri_Zizurkil
2024-04-26
Azken aste hauetan udaberriaren inguruko lanketa desberdinak egin ditugu Zizurkilen.
VII.biltzarra.jpg
Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.