Aurrematrikula garaia

Aurrematrikula egin nahi al duzu? Astelehenetik aurrera egin dezakezu

2023/02/10
zizurkil

Haurraren bizitzako lehen urteak oso garrantzitsuak dira bere garapenean. Etapa honetan hasten dira haurrak beraien gorputza ezagutzen, gorputzaren ahalmenak probatzen, ingurua esperimentatzen, autonomia garatzen, beste haurrekin harremanak izaten… Lehen etapa honetan finkatzen dira garapenaren oinarriak.

ZUBIMUSU Ikastolan ikaslearen parte hartze aktiboa sustatzen dugu: haurraren beharrak eta erritmoak errespetatuz. Ziurtasuna eta konfiantza eskainiz. Haurraren autonomia sustatuz. Adin aniztasuna bultzatuz. Espazioak berrituz eta moldatuz. Materialen eskaintza zainduz. Jolasa eta esperimentazioa bultzatuz.

Ezagutu gaitzazu. Eskatu zure hitzordua 943 692321 telefono zenbakira deituz. Bisita gidatuak bihar hasiko ditugu eta otsailaren 24ra arte eskainiko ditugu.

Aurrematrikulazio epea, berriz, datorren astelehenean, otsailaren 13an zabalduko da eta aurrematrikulak egiteko ordutegia ondokoa izango da:

- Otsailak 13,14,15,16,17,22,23,24: 9:00-13:30/ 15:00-18:00

- Otsailak 20 eta 21 Inauteriak direla eta ikastola itxita egongo den arren, idazkaritza zabalik izango da goizez: 9:00-13:30.

Azken albisteak

Portada.jpg
2024-03-22
Aste guztian zehar, ekimen ezberdinak burutu ditugu Zubimusu Ikastolan.
Aitor Zabala
2024-03-21
Ikastolako Aitor Zabala Asua irakaslea, asteartean Deustoko Unibertsitatean izan zen bertako ikasleekin Heziketa Fisikoaren inguruko hausnarketak eta bizipenak partekatzen.
Patatak landatzen
2024-03-15
Atzokoan, Mahi Mahi-koen eskutik, LH 3.mailako ikasleek patataren jatorria, erabilera eta ezaugarriak aztertu zituzten. Amaieran patata mota desberdinak landatu zituzten.