Aisiola Hezitzaile ikastaroan izena emateko epea zabalik da

2022/11/04
Aisiola 2022 - Hezitzaile ikastaroa

ZUBIMUSU Ikastolan ere beste urte batez eskainiko dugu Ikastolen Elkarteko Aisiola hezitzaile eskolak antolatzen duen aisialdirako hezitzaile ikastaroa eta datorren astelehenean, azaroaren 7an egingo dugu horren inguruko aurkezpena 16.30ean, Txermingo (HH eta LH eraikina) jangelan.

Ikastaro honen bitartez, aisialdiko esparruan jarduteko trebetasun aberasgarriak lortzen dira, horien artean, talde dinamikak, ikasleen arteko elkarrekintzak, naturako baliabideen erabilerak...

310 orduko (150 teoriko eta 160 praktiko) iraupena duen ikastaroa da eta bi ikasturtetan zehar egiten da, hau da, 2023ko urtarrilean hasi  eta 2024ko maiatzean bukatuko dugu.

Ikastaroa amaitzean, ikasleek, Eusko Jaurlaritzako Haur eta gazteen aisialdirako begiraleen diploma eta Lanbideko Haurren eta gazteen aisialdiko jardueren dinamizazioa lortzen dute.

Matrikulazio epea azaroaren 18rarte dago irekita eta urtarrilean hasiko dira eskolak. Izena emateko: https://zirimola.eus/node/add/aisiola-matrikula

Informazio gehiago HEMEN

Nahi duenak aisiola@ikastola.eus helbidera idatzi edo 943 445108 telefono zenbakira dei dezake zalantzak argitzeko.

Animatu ikastaroan parte hartzera! Ez zara damutuko!

Azken albisteak

HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.
Mendi irteera.jpg
2024-04-12
Gaurko eguraldi ederra aprobetxatuz, Villabonako LH osoko ikasle eta irakasleak Komizarrera joan gara goiz pasa.
Portada.jpg
2024-03-22
Aste guztian zehar, ekimen ezberdinak burutu ditugu Zubimusu Ikastolan.