Argiak eta itzalak

2024/01/19
Argi-mahaia

Haurrak ikaskuntza esanguratsuenak zentzumenen bidez jasotzen ditu; horregatik, oso garrantzitsua da manipulatzeko eta esperimentatzeko aukera anitzak eskaintzea. Argi-mahaia aukera horiek ahalbidetzen dituen materialetako bat dugu.

Argi-mahaia baliabide pedagogiko, metodologiko eta sortzailea da; jakin-mina piztu, zentzumenen estimulazioa garatu, jolas askea eta irudimena bultzatu eta zentzumenen bidezko behaketa eta ikerketa sustatzen ditu.

Azken albisteak

Liburuaren Nazioarteko Eguna
Apirilaren 23an, Liburuaren Nazioarteko Eguna ospatzeko, aste guztian zehar ekintza ezberdin eta anitzak burutu ditugu.
Azken aste hauetan udaberriaren inguruko lanketa desberdinak egin ditugu Zizurkilen.
Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.