Leitzaranera bizikletaz

2024/06/06
Leitzaranera bizikletaz

Atzokoan, Ingurumenaren Munduko Egunarekin bat eginez, DBH3ko ikasleak Ikastolatik Leitzaranera bizikletaz joan ziren Heziketa Fisikoko txirrindularitza saioei bukaera ezin hobea emanez. Eguraldia lagun, bakoitzak bere gaitasunen arabera, ibilbide luzeagoa edo laburragoa egin zuen Leitzarango bailarak eskaintzen dituen ingurune naturaletan barrena. Bide batez, bereziki eskertu nahiko genuke ikasleen jarrera arduratsua, baita  ikastolako gurasoen eta Villabonako udaltzaingoaren partaidetza ere, ibilbidea  segurtasunez burutu ahal izateko ezinbestekoa izan baitzen beraien laguntza.

Azken albisteak

lan eskaintza
2024-06-28
Zubimusu ikastolak 2024-2025 ikasturtean ondoko profila duen pertsona bat behar du. Curriculuma jasotzeko azken eguna uztailaren 3a izango da.
Etorkizuna sortzen
2024-06-13
DBH 4ko ikasleek Etorkizuna Sortzen programako bonoa irabazi dute.
naturaren doinuak
2024-06-12
Iragan asteburuan Alkizan ospatu zen “Naturaren Doinuak” egitasmoan, bikain aritu ziren gure ikasleak, Aspanogi eta Bizipoza elkarteekin batera.