DBH 3.mailako ikasleak gure kontsumo ohituren inguruan lanean

2023/11/24
Ekin kanpaina

DBH 3. mailako ikasleek EKIN kanpaina bideratzen ari den irakaslearen bisita izan dute.

Gure kontsumo ohituren inguruan hausnarketa sakona egin dute. Ekintza honen helburua, gure ikasleek kontsumo arduratsu baten kontzientzia hartzea izan da, horretarako, hainbat ekintza egin dituzte ikasgelan.

Azken albisteak

Amets bat_Aquarium
2024-05-22
Atzokoan, Errealaren  "Amets bat" ekimenaren barruan, LH5.mailako ikasleek, Reale Arena bisitatu zuten. Han bazkaldu ondoren, Aquariumera joan ziren. Egun zoragarria pasa zuten!
Sexu Hezkuntza
2024-05-22
Sei orduko ikastaroa izan dute eta bertan sexualitateaz eta pertsonen garapen integralerako zutabeen inguruan aritu dira solasean. Ikasleez gain, familiek ere izan dute beraien tartea.
LGTBIQ+
2024-05-17
Aniztasunari ikusgarritasuna emateko eta ikaskideekin sentsibilizazioa lantzeko helburuarekin hainbat ekintza burutu ditugu aste honetan zehar.