Giza garapen jasangarrirako hezten

2023/11/10
Eskola Agenda 2030

Eskola Agenda 2030eko batzordekide eta ekoordezkariak, “ENERGIA, BIZITZAREN MOTORRA” lelopean, Amasa-Villabona eta Zizurkilgo herriak gero eta jasangarriagoak izan daitezen, buru-belarri ari dira lanean.

Joan den ikasturtean, herri diagnosia egin ondoren, proposamenak udaletxera eraman eta Esku-hartze plana definitu zen. 2023-2024 ikasturtean plana garatzea dagokie. Dagoeneko hasiak dira ikasle foroak, nahiz udal foroak prestatzen.

Zuen seme alabekin batera, herri jasangarri baten aldeko apustua egitera animatzen zaituztegu!

Azken albisteak

VII.biltzarra.jpg
2024-04-19
Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.
Ikasbidaia
2024-04-19
Aurten ere gure ikastolako DBH 4. mailako ikasleak kurtso amaierako bidaira joan ziren.
HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.