Argitxoren bisita

2023/10/20
Argitxoren bisita

A ze poza! Asteari hasiera on bat emateko Argitxoren bisita izan genuen. Elkarrekin tarte ederra pasatzeaz gain, euskara zaintzearen ardura denona dela gogorarazi zigun.

HARRI MURRI ZAPERO, BERO BERO BERO...

Azken albisteak

EA2030
2024-05-08
Gaur goizean, Amasa-Villabonako ikastetxeetako ikasleek, EA2030 egitasmoaren baitan, herritarren artean energiaren erabileraren inguruko kontzientzia sortzeko helburuarekin antolatu dituzten ekintzen berri eman dute.
otordua
2024-05-08
Haur eskolan garrantzia handia ematen diogu talde txikian eta autonomoki jateari, honek hainbat onura ekartzen baitizkio haurraren garapen integralari.
Lehen sorospenak
2024-05-03
Azken aste hauetan, LH 4-5-6 eta DBH 1eko gure ikasleek Bihotz Birika Berpizte eta Lehen Sorospen tailerrak burutu dituzte DYAko bolondresekin batera, baita Inmakulada Ikastetxeko ikasleen eskutik ere.