Ikastolen Elkarteko topaketak

Hezkuntza zerbitzu publikoaren inguruan hausnartzeko topaketatan izan gara

2023/02/14
topaketak

Ikastolen Elkarteak antolatutako Hezkuntza Zerbitzu Publikoaren gaia eta segregazioari buruzkoa lantzeko topaketetan izan da ZUBIMUSU Ikastola ere eta oso hitzordu interesgarriak izan ditugu Zamudion, Bizkaian.

Alde batetik, Hezkuntza Zerbitzu Publikoaren inguruan, adituen eskutik, Europako bi eredu ezagutu ditugu, Irlandakoa eta Herbehereetakoa. Antolaketa, erabakimena, kontratazio prozesua edo finantzazioa bezalako gaiak azalduko zizkiguten topaketan. Dinamika ezberdinen bidez hainbat kontzeptu landu ditugu, gainera, guztiak ikastoletara eramaten laguntzeko helburuarekin.

Bestalde, segregazioa ere izan dugu hizpide. Kataluniako Eskola Segregazioaren aurkako ituna eta bere ibilbidea ezagutu ditugu beraren sorkuntzan parte hartu zuten kideen eskutik. Halaber, Valentzia eta Nafarroako onarpen prozesuak azaldu dizkigute. Saio honetan ere zenbait dinamika egin dira egon daitezkeen kezka eta zalantzei bide emateko.

Azken albisteak

HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.
Mendi irteera.jpg
2024-04-12
Gaurko eguraldi ederra aprobetxatuz, Villabonako LH osoko ikasle eta irakasleak Komizarrera joan gara goiz pasa.
Portada.jpg
2024-03-22
Aste guztian zehar, ekimen ezberdinak burutu ditugu Zubimusu Ikastolan.