Argitxo

Euskara, gure hizkuntza, gure altxorra

Aste honetatik aurrera bat egingo dugu Euskaraldiarekin eta ZUBIMUSU Ikastolan egunero egiten dugu euskararen aldeko apustua nabarmendu nahi dugu. Izan ere, gure hizkuntza, gure altxorraren erabilera sustatzeko hainbat ekimen bultzatzen ditugu ikasturtean zehar. Jarraitu irakurtzen

¡Argitxo visita Zubimusu!

El alumnado de Zubimusu ikastola recibió ayer una grata sorpresa: ¡La visita de Argitxo! Estuvo en Txermin y Zizurkil, junto con el alumnado de ambos edificios. Argitxo es el duende que ama el euskera y que le gusta escuchar a los niños y a las niñas hablar en euskera. ¡Harri murri zapero bero bero bero, haurrak egin euskaraz orain eta gero! ¡Mira las fotos!

Argitxo bisitan izan da Zubimusun!

Sorpresa ederra jaso zuten atzo Zubimusuko haurrek: Argitxoren bisita! Txerminen eta Zizurkilen egon zen, eta bertako haurrekin elkartu zen. Euskara maite duen eta haurrak euskaraz entzutea gustuko duen iratxoa da Argitxo. Harri murri zapero bero bero bero, haurrak egin euskaraz orain eta gero! Ikusi irudiak!

RSS - Argitxo-era harpidetu