Ikastolen Elkartea

Jose Luis Sukiak hitzaldia egingo du Villabonan, hezkuntza lege berriaren inguruan

Hezkuntza sistema propio baterako oinarriak jasotzen dituen “Bihar” endekalogoa aurkeztuko du Ikastolen Elkarteko zuzendariak urtarrilaren 13an Subijana Etxean. Jarraitu irakurtzen

Elkartasun Ikastolak reparte 900.000 euros

Las ayudas para el año 2022 ya han sido adjudicadas por la Asamblea General de la Sociedad Cooperativa Europea Elkartasun Ikastolak. Este año se apoyarán ocho proyectos. Seguir leyendo

Elkartasun Ikastolak 900.000 euro banatu ditu

Elkartasun Ikastolak Europar Kooperatiba Elkartearen Batzar Nagusiak ebatzi ditu 2022 urterako diru-laguntzak. Zortzi proiektu babestuko dira aurten. Jarraitu irakurtzen

Aisiola begirale eskolaren aurkezpena abenduaren 2an izango da

Haur eta gazteen aisialdirako begirale diploma eskuratzeko ikastaroa eskainiko da aurten ere Zubimusu Ikastolan. Aurkezpen bilera 16:00etan izango da, Txerminen. Jarraitu irakurtzen.

Herritarren aktibazioari eta erakundeen erantzukizunari deai

Herritarren aktibazioari eta erakundeen erantzukizunari dei egin diete euskalgintzako hainbat eragilek. Pandemiaren lehen olatuak agerian utzitako hutsune eta desberdinkeriak bizi-bizi daudela iritsi da bigarrena. Eta oraingoan ere estu hartu ditu euskara eta euskalgintza, lehendik zetozen gabeziak gordindu besterik ez dituelako egin. Hala salatu dute Kontseiluak, Topaguneak, Durangoko Azokak, Errigorak, AEK-k eta Ikastolen Elkarteak euskalgintzaren ordezkaritza zabal baten izenean egindako agerraldian. Jarraitu irakurtzen.

Revista IKASTOLA

Dado que la situación que vivimos no nos permite remitir a revista IKASTOLA en formato papel, lo dejamos a vuestra disposición en formato digital. Ver la revista.

IKASTOLA aldizkaria

Bizi dugun egoeran paper euskarrian banatu ezin dizuegunez, modu digitalean eskuragarri uzten dizuegu IKASTOLA aldizkariaren maiatzeko zenbakia. Aldizkaria ikusi.

La Caja de Solidaridad repartirá 840.000 euros entre diez ikastolas

Una de las características de la identidad de las ikastolas es la solidaridad, y ejemplo de ello es la iniciativa Caja de Solidaridad. Dentro del proyecto, el Consejo Superior de Elkartasun Ikastolak repartirá 840.000 euros entre diez ikastolas durante el año 2020. La Ikastola Zubimusu también ha participado en la iniciativa.

Elkartasun Ikastolak 840.000 euro banatuko ditu hamar ikastolaren artean

Ikastolek berezko duten identitateren zeinuetako bat da elkartasuna, eta horren adibide da Elkartasun Kutxa. Proiektu horren barruan, Elkartasun Ikastolen Batzar Nagusiak 840.000 euroko laguntzak banatuko ditu 2020.urtean hamar ikastolaren artean. Zubimusu ikastola ere Elkartasun Ikastolen elkarteko kidea da.

El plazo de inscripción para el curso de monitor finaliza el viernes

Un año más, la escuela Aisiola de la Asociación de Ikastolas ofrecerá un curso formativo para monitores de tiempo libre. Mediante este curso se pretenden obtener cualidades de interés para ejercer en el ámbito del tiempo libre, entre otros, dinámicas de grupo, interacción entre el alumnado, uso de recursos naturales... Está dirigido al alumnado de primero y segundo de Bachiller.

Subscribe to RSS - Ikastolen Elkartea