Villabona

Un centro sostenible, en una localidad sostenible

Las y los alumnos de Zubimusu han participado un año más en el proyecto Agenda Escolar 2030 de Tolosaldea y han compartido lo trabajado durante el curso con representantes municipales del Ayuntamiento de Amasa-Villabona. Sigue leyendo.

Ikastetxe iraunkorra, herri iraunkorrean

Tolosaldeko Eskola Agenda 2030 proiektuan parte hartu dute aurten ere Zubimusuko ikasleek, eta ikasturtean zehar landutakoa Amasa-Villabonako Udal ordezkariekin partekatu dute. Jarraitu irakurtzen.

Jornadas de puertas abiertas para conocer la ikastola

El plazo de prematrícula para Educación Infantil será este año del 18 al 29 de enero. Como todos los años, en Zubimusu realizaremos jornadas de puertas abiertas para padres y madres que quieran conocer el proyecto pedagógico 2Zia, la ikastola, y nuestros servicios. Las jornadas de puertas abiertas se realizarán siguiendo las normas de seguridad e higiene vigentes. Conoce las fechas e inscríbete.

Ate irekien jardunaldiak ikastola ezagutzeko

Haur Hezkuntzarako aurrematrikula egiteko epea urtarrilaren 18tik 29ra izango da aurten. Urtero bezala, ate irekien jardunaldiak egingo ditugu Zubimusun, ikastola, 2Zia proiektu pedagogikoa eta gure zerbitzuak ezagutu nahi dituzten gurasoentzat. Indarrean dauden segurtasun eta higiene arauak jarraituz egingo dira ate irekien jardunaldiak. Ezagutu datak eta eman izena!

Las y los alumnos han recibido la visita de los Ikazkinak

Hoy hemos tenido la visita de los carboneros o ikazkinak en la ikastola y han invitado a las y a los alumnos a acudir a conocer el Olentzaroren Basoa que se celebrará este sábado en Villabona. Los carboneros también les han repartido una carta para que las y los que puedan acudir al Olentzeroren Basoa se la lleven. Las y los que no puedan, pueden depositar las cartas en los buzones que están instalados en Villabona. Seguir leyendo.

Ikazkinen bisita jaso dute ikasleek

Ikazkinen bisita izan dugu gaur ikastolan, eta larunbatean Villabonan egingo den Olentzaroren Basoa ezagutzera joateko gonbita egin diete ikasleei. Eskutitz bana ere banatu diete ikazkinek, Olentzaroren Basora joan ahal dutenek eskutitza eramateko. Ezin dutenek, Villabonan jarrita dauden postontzietan utzi ditzakete eskutitzak. Jarraitu irakurtzen.

Inauteriak Zubimusun

Inauterietan murgildu dira Zubimusuko ikasleak eta irakasleak ere, eta sorgimez eta lamiz mozorrotu dira. Ikusi argazki galeria multimedia atalean!

Obra de teatro “Behi zoriontsuaren errezeta” el viernes

Organizado por Zubimusu Ikastola y Mahi-Mahi by Askora, el viernes se podrá ver en el cine Gurea la obra de teatro “Behi zoriontsuaren errezeta”. La obra será interpretada por la compañía Tyl-Tyl, a partir de las 11:00.

“Behi zoriontsuaren errezeta” antzezlana ostiralean

Zubimusu Ikastolak eta Mahi-Mahi by Askora-k antolatuta “Behi zoriontsuaren errezeta” antzezlana ikusi ahalko da ostiralean Villabonako Gurea zineman. Tyl-Tyl antzerki konpainiak taularatuko du lana, 11:00etatik aurrera.

Orriak

RSS - Villabona-era harpidetu