Amasa

Un centro sostenible, en una localidad sostenible

Las y los alumnos de Zubimusu han participado un año más en el proyecto Agenda Escolar 2030 de Tolosaldea y han compartido lo trabajado durante el curso con representantes municipales del Ayuntamiento de Amasa-Villabona. Sigue leyendo.

Ikastetxe iraunkorra, herri iraunkorrean

Tolosaldeko Eskola Agenda 2030 proiektuan parte hartu dute aurten ere Zubimusuko ikasleek, eta ikasturtean zehar landutakoa Amasa-Villabonako Udal ordezkariekin partekatu dute. Jarraitu irakurtzen.

El domingo será la primera salida de la sociedad de montaña Aizkardi

La sección Ttonttorrez Ttontor de la sociedad de montaña Aizkardi de Villabona ha organizado su primera salida dirigido a niños y niñas para el domingo. La salida será a Belabieta, realizando el recorrido Villabona-Komizar-Belabieta-Amasa-Villabona. La salida será a las 09:00 desde el polideportivo Olaederra, con duración de medio día.

Aizkardi mendizale elkarteak igandean egingo du lehen irteera

Villabonako Aizkardi mendizale elkartearen Ttonttorrez Ttonttor sailak igandean (iralak 29) egingo du haurrei zuzendutako lehen irteera. Belabietara izango da irteera, Villabona-Komizar-Belabieta-Amasa-Villabona ibilbidea eginez. Egun erdiko irteera izango da, 09:00etan Olaederra kiroldegitik abiatuta.

RSS - Amasa-era harpidetu