lesbos

Alumnos y alumnas de Zubimusun conocen el proyecto Kikarakadak

Para saber más sobre el proyecto Kikarakadak y conocer de primera mano cómo viven las y los niños en los campamentos de refugiados, los responsables del proyecto, Galder Izagirre y Oraitz García, han mantenido una charla con las y los alumnos de Zubimusu. Ver el vídeo.

Kikarakadak proiektua ezagutu dute ikasleek

Kikarakadak proiektua gertutik ezagutu eta errefuxiatuen kanpamenduetan haurrak nola bizi diren bertatik bertara ezagutzeko, proiektuaren arduradun diren Galder Izagirrek eta Oraitz Garciak solasaldia egin dute Zubimusuko ikasleekin. Bideoa ikusi.

Celebraremos la Semana Kikarakadak hasta el viernes

Esta semana celebraremos en Zubimusu Ikastola la denominada KIKARAKADA Astea. Siguiendo la propuesta de Mahi-Mahi, el objetivo de la semana es ayudar a las y los niños que viven en los campamentos de Lesbos. Sigue leyendo.

Kikarakada Astea ospatuko dugu ostiralera bitartean

KIKARAKADA Astea ospatuko dugu gaurtik ostiralera bitartean Zubimusu Ikastolan. Mahi-Mahi-k egindako proposamenarekin bat eginez, Lesbos uharteko kanpamenduetan bizi diren haurrei lagunduko diegu. Jarraitu irakurtzen.

RSS - lesbos-era harpidetu