Gabonak

Negulekuak egingo dira ikastolan Gabonetako oporretan

Udaleku irekiak izango dira, Zubimusu ikastolan bertan egingo dira abenduaren 27-28-29 eta 30ean, goizez, 3 eta 12 urte bitarteko haurrei zuzenduta, eta Zirimola Ikastolen Aisialdi Taldearen eskutik. Jarraitu irakurtzen.

Las y los alumnos han recibido la visita de los Ikazkinak

Hoy hemos tenido la visita de los carboneros o ikazkinak en la ikastola y han invitado a las y a los alumnos a acudir a conocer el Olentzaroren Basoa que se celebrará este sábado en Villabona. Los carboneros también les han repartido una carta para que las y los que puedan acudir al Olentzeroren Basoa se la lleven. Las y los que no puedan, pueden depositar las cartas en los buzones que están instalados en Villabona. Seguir leyendo.

Ikazkinen bisita jaso dute ikasleek

Ikazkinen bisita izan dugu gaur ikastolan, eta larunbatean Villabonan egingo den Olentzaroren Basoa ezagutzera joateko gonbita egin diete ikasleei. Eskutitz bana ere banatu diete ikazkinek, Olentzaroren Basora joan ahal dutenek eskutitza eramateko. Ezin dutenek, Villabonan jarrita dauden postontzietan utzi ditzakete eskutitzak. Jarraitu irakurtzen.

Jostailu bilketa

Zubimusu Ikastolak bat egin du Amasa-Villabonako Elkartasun Sareak antolatu duen jostailu bilketarekin eta Zizurkilgo Udalak egingo duen jostailu trukearekin. Hala, asteazkenetik aurrera, abenduak 9, eta abenduaren 11ra bitartean, jostailuak jasoko dira ikastolan. Zentroko eraikinean, Txermin eraikinean zein Zizurkilgo eraikinean utzi ahalko dira jostailuak. Abenduaren 12an, larunbata, 10:00etatik 13:00etara Errebote plazan Zubimusuk jarriko duen gunean ere utzi ahalko dira jostailuak. Jarraitu irakurtzen.

RSS - Gabonak-era harpidetu