lehen hezkutza

Natura, arnasgune

Dentro de los protocolos que hemos elaborado y desarrollado en Zubimusu Ikastola para reducir los efectos del Covid 19, una vez al mes haremos salidas al aire libre con alumnas y alumnos de primaria. Hemos comenzado a realizar salidas y recorridos a un parque o zona verde de nuestro entorno. El viernes de salida se dará a conocer con antelación, dependiendo del tiempo, y cada alumna y alumno deberá traer ese día la ropa adecuada y la mochila para llevar el almuerzo. Vea las fotos de salida realizadas este mes.

Natura, arnasgune

Covid 19-aren eraginak gutxitze aldera Zubimusu Ikastolan landu eta garatu ditugun protokoloen artean ikasleekin aire libreko irteerak egingo ditugu. Hala, hilabetean behin eta ostiralez, LH-ko maila guztietako ikasleekin gure inguruko parke edo gune berde batera goiz pasako irteerak eta ibilbideak egiten hasi gara. Irteera zein ostiraletan izango den aurrez jakinaraziko da, eguraldiaren arabera, eta ikasle bakoitzak arropa egokia eta hamaiketakoa eramateko motxila ekarri beharko ditu egun horretan. Ikusi hilabete honetan egindako irteerako argazkiak.

RSS - lehen hezkutza-era harpidetu