natura

Natura, arnasgune

Dentro de los protocolos que hemos elaborado y desarrollado en Zubimusu Ikastola para reducir los efectos del Covid 19, una vez al mes haremos salidas al aire libre con alumnas y alumnos de primaria. Hemos comenzado a realizar salidas y recorridos a un parque o zona verde de nuestro entorno. El viernes de salida se dará a conocer con antelación, dependiendo del tiempo, y cada alumna y alumno deberá traer ese día la ropa adecuada y la mochila para llevar el almuerzo. Vea las fotos de salida realizadas este mes.

Natura, arnasgune

Covid 19-aren eraginak gutxitze aldera Zubimusu Ikastolan landu eta garatu ditugun protokoloen artean ikasleekin aire libreko irteerak egingo ditugu. Hala, hilabetean behin eta ostiralez, LH-ko maila guztietako ikasleekin gure inguruko parke edo gune berde batera goiz pasako irteerak eta ibilbideak egiten hasi gara. Irteera zein ostiraletan izango den aurrez jakinaraziko da, eguraldiaren arabera, eta ikasle bakoitzak arropa egokia eta hamaiketakoa eramateko motxila ekarri beharko ditu egun horretan. Ikusi hilabete honetan egindako irteerako argazkiak.

Altxor paregabea da baratza!

Ama lurra zainduz eta landuz, trukean beti jasotzen da eta guk jaso ditugu hainbeste mimoz egindako lanaren fruituak! Altxor paregabea da baratza!

Naturaz gozatzen aritu dira gaur HH-ko ikasleak

Herriko hainbat txokotan
paisaia da ederra
ta izan dugu gaurkoan
gozatzeko aukera
aldapan gora-behera
ibili ostean
badugu zer kontatu
laguntxo artean

Ikusi argazkiak

Natura: liburu paregabea bizitza ulertzeko

Bizipen eta ikaskuntza ugari eskaintzen dizkigu naturak. Liburu paregabea da bizitza bera ulertzeko. Ikusi argazkiak.

RSS - natura-era harpidetu