koronabirusa

Musuko erabilgarriak 6 urtetik gorako ikasleentzat

Amasa-Villabonako Udalak musuko berrerabilgarriak banatu ditu 6 urtetik gorako herriko ikasleen artean, tartean baita Zubimusuko Ikasleei ere. Musukoek “Berpiztu Amasa-Villabona” leloa dute albo batean, herriaren eta bertan bizi garenon bizi-gogoa goraipatzeko. Jarraitu irakurtzen.

Eskerrik asko guzti-guztioi!

Eskerrak eman nahi dizkizuegu guzti- guztioi: ikasle, familia eta langile guztioi.

Bihotzez eskertu nahi dizuegu egiten ari zareten ahalegina.

Elkar zaindu dezagun!

Zuzendaritzaren oharra COVID-19aren inguruan

Teniendo en cuenta la situación actual, la plantilla de trabajadores de la ikastola trabajará desde casa. El profesorado utilizará la comunicación vía email con los alumnos (a partir de 4º de primaria) y les realizará el seguimiento desde esa vía. La dirección y administración trabajarán también desde casa, por lo que para comunicaros con la ikastola tendréis dos vías: una, llamando al móvil de la ikastola: 688677819 y dos, vía email: zubimusu@ikastola.eus. Si necesitáis algo prioritario o urgente podéis hacerlo por estas dos vías.

Zuzendaritzaren oharra COVID-19aren inguruan

Gaur egun bizi dugun egoera kontuan hartuta, ikastolako langileriak etxetik lan egingo du. Irakasleek, ikasleekin email bidezko komunikazioa erabiliko dute (LH4tik aurrera) eta bertatik egingo diete jarraipena. Zuzendaritza eta administrazioa ere etxetik arituko da, beraz, ikastolarekin komunikatu ahal izateko bi bide izango dituzue: bat, ikastolako mugikorrera deituz: 688677819 eta bi, emaila erabiliz: zubimusu@ikastola.eus. Lehentasunezko edo presazkoa den zerbait beharko bazenute bi bide horietatik egin dezakezue.

RSS - koronabirusa-era harpidetu