Askora

Nafar Erriberatik, jantokiko plateretara

Errigora ekimenak, Euskal Herriko 10 ikastetxerekin proiektu pilotua jarri du martxan, horietako bat Zubimusu Ikastola delarik. Elkarlan honi esker, 2021-22 ikasturtean zehar, ikastolako jantokian, Nafarroako ekoizle ezberdinen produktuak dastatuko dituzte ikasleek. Jarraitu irakurtzen.

Actividades de Mahi Mahi durante el primer trimestre

Askora, la empresa gestora del comedor de Zubimusu, volverá a reunir el jueves a sus piratas Mahi-Mahi, con actividades relacionadas con las letras y las palabras. Pero, ¿queréis ver el resumen de todas las actividades que han realizado durante el primer trimestre de este curso? Ha sido un inicio estupendo, con mil actividades, tareas, reflexiones… Aquí podéis ver el resumen completo: #1Hiruhilekoa.

Mahi-Mahi ekintzak lehen hiruhilekoan

Zubimusuko jangela kudeatzen duen Askora enpresak ostegunean bilduko ditu berriz ikasleak Mahi-Mahi piraten itsasontzian. Baina, lehen hiruhilekoan egin dituzten ekintzen laburpena ikusi nahi? Hasiera paregabea izan da, mila ekintza, gai-lanketa, hausnarketez… betea! Hementxe duzue laburpena: #1Hiruhilekoa

Taller de alimentación y sesión de Go!azen en noviembre con Mahi-Mahi

Mahi-Mahi ha trabajado los sentidos del alumnado durante este mes. Los y las alumnas han tocado, sentido, y probado diferentes alimentos, para conocer qué es el sentido del gusto y la importancia que tiene la lengua en el sentido del gusto. Además, el proyecto Go!azen también ha tenido su espacio entre las actividades organizadas por Mahi-Mahi. Ver las fotos de las actividades.

Elikadura tailerra eta Go!azen-en emanaldia Mahi-Mahirekin azaroan

Ikasleen zentzumenak martxan jarri ditu hilabete honetan zehar Mahi-Mahik Zubimusun. Elikagai ezberdinak ukitu, sentitu, eta dastatzeko aukera izan dute ikasleek, dastamena zer den ezagutuz eta dastamenean mingainak duen garrantziaz jabetuz. Horrez gain, Go!azen telesailak ere izan du bere tartetxoa Mahi-Mahiren proiektuen eta ekintzen artean. Ikusi bi proiektuetako argazkiak.

RSS - Askora-era harpidetu