Mahi-Mahi

Taller de alimentación y sesión de Go!azen en noviembre con Mahi-Mahi

Mahi-Mahi ha trabajado los sentidos del alumnado durante este mes. Los y las alumnas han tocado, sentido, y probado diferentes alimentos, para conocer qué es el sentido del gusto y la importancia que tiene la lengua en el sentido del gusto. Además, el proyecto Go!azen también ha tenido su espacio entre las actividades organizadas por Mahi-Mahi. Ver las fotos de las actividades.

Elikadura tailerra eta Go!azen-en emanaldia Mahi-Mahirekin azaroan

Ikasleen zentzumenak martxan jarri ditu hilabete honetan zehar Mahi-Mahik Zubimusun. Elikagai ezberdinak ukitu, sentitu, eta dastatzeko aukera izan dute ikasleek, dastamena zer den ezagutuz eta dastamenean mingainak duen garrantziaz jabetuz. Horrez gain, Go!azen telesailak ere izan du bere tartetxoa Mahi-Mahiren proiektuen eta ekintzen artean. Ikusi bi proiektuetako argazkiak.

RSS - Mahi-Mahi-era harpidetu