DBH

ZUBIMUSU, 0-16 urte bitarteko haur eta gaztetxoentzat hezkuntza integrala eta bizia

ZUBIMUSU IKASTOLA Amasa-Villabona eta Zizurkilen kokatzen den langile, familia, herritar eta eragile ezberdinekin lanean diharduen herri onurarako kooperatiba integrala da, irabazi asmorik gabekoa. Jarraitu irakurtzen

ZUBIMUSU, educación integral y llena de vida para alumnado de entre 0-16 años

ZUBIMUSU IKASTOLA es una cooperativa integral de utilidad pública, sin ánimo de lucro, que se ubica en Amasa-Villabona y Zizurkil y trabaja con trabajadores, familias, ciudadanos y distintos agentes. Sigue leyendo

Bihotz biriken suspertzearen inguruko ikastaroa egin dute maila guztietako irakasleek

Ongizatea eta osasuna sustatzea helburu, egunerokotasunean aurki ditzakegun arazoei nola erantzun ikasteko formazioa egin dute irakasleek. Jarraitu irakurtzen

WUKROrako laguntza jasotzeko apaingarriak egin dituzte ikasleek

Urtero bezala, LH 6.mailako eta DBHko ikasleak gabonetako apaingarriak egiten aritu dira buru belarri Zizurkil eta Villabonako dendetan banatzeko eta, bide batez, herritarrei diru laguntza eskatzeko. Apaingarriekin jasotako laguntza Wukrora bideratuko da aurten. Jarraitu irakurtzen.

Lan poltsa jarri dugu martxan

Zubimusu Ikastolak irakasleen lan poltsa jarri du martxan, Haur Hezkuntzatik DBHra arte sortu daitezkeen beharrak betetzeko. Interesa baduzu, bidali zure curriculuma www.zubimusuikastola.eus/eu/lan-poltsa helbidean aurkituko duzun galdetegia beteta.

Alumnado de Zubimusu en la Erronka del Kilometroak

Los alumnos y las alumnas de Zubimusu Ikastola participaron ayer en la Erronka del Kilometroak. Fue un día muy agradable, donde consiguieron el tercer puesto. Podéis ver la descripción de las pruebas y las fotografías en el siguiente enlace: Zubimusu en la Erronka.

Zubimusuko ikasleak Kilometroetako Erronkan

Zubimusu Ikastolako DBH-ko 3. eta 4. mailetako ikasleek Kilometroetako Erronkan parte hartu zuten atzo, Zarautzen, oso giro onean, gainera. Sailkapen orokorrean 3. lekua lortu zuten. Egindako frogen deskribapena eta argazkiak honako lotura honetan ikusi ditzakezue: Zubimusu Erronkan.

RSS - DBH-era harpidetu