Lehen Hezkuntza: jakintzetatik egoera errealetara

Lehen Hezkuntza: jakintzak eskuratu eta egoera anitz eta errealetan erabili

2023/02/17
lh

ZUBIMUSU Ikastolan, Lehen Hezkuntzan, arloetako jakintzak lantzeaz haratago, jakintza horiek bizitzako esparru eta egoera guztietan eraginkortasunez aplikatzeko egoerak planteatzen zaizkie ikasleei, konpetentzien garapenean oinarrituz.

Metodologia aktiboek presentzia dute etapa honetan, hala nola, metodologia kooperatiboa eta proiektuetan oinarritutakoa.

Etaparen lehen urteetan irakaste espliziturako denborak eskaintzeaz gain, mikroespazioetan eta zirkulazio librean aritzeko tarteak izaten dituzte ikasleek.

Etapan gora, Ikastolen Elkarteak sorturiko EKI proiektua lantzen dugu. Euskal curriculumean, konpetentzietan eta integrazioaren pedagogian oinarritutako proiektua da. Jakintzak eskuratzeaz gain, landutako jakintza hauek bizitzako egoera anitz eta errealetan erabiltzen dira.

Konpetentzia digitala ia ikas arlo guztietatik bideratzen dugu. IKTak ikas arlo gehienetan txertatuta ditugu.

ZUBIMUSU Ikastolaren inguruan gehiago jakin nahi duzu? Zatoz gu ezagutzera. Hartu zure hitzordua bisita gidatua egiteko: 943 692321

Azken albisteak

Ekainaren 22an Iruñean ospatuko den Ikastolen VII. Biltzarra dela eta, aste honetan gure ikastolako langile nahiz familiekin bilerak egin dira VII. Biltzarreko dokumentuaren inguruan hausnartzeko.
Ikasbidaia
Aurten ere gure ikastolako DBH 4. mailako ikasleak kurtso amaierako bidaira joan ziren.
HH tinko
2024-04-12
Gaurkoan HH4 eta HH5 urteko ikasleak Gurea zinema aretoan izan dira Tinkoren eskutik “Barraskiloa eta balea” filma ikusten. Izugarri gustatu zaie eta primeran pasa dute.