elkartasuna

Elkartasun Ikastolak 900.000 euro banatu ditu

Elkartasun Ikastolak Europar Kooperatiba Elkartearen Batzar Nagusiak ebatzi ditu 2022 urterako diru-laguntzak. Zortzi proiektu babestuko dira aurten. Jarraitu irakurtzen

Alumnos y alumnas de Zubimusun conocen el proyecto Kikarakadak

Para saber más sobre el proyecto Kikarakadak y conocer de primera mano cómo viven las y los niños en los campamentos de refugiados, los responsables del proyecto, Galder Izagirre y Oraitz García, han mantenido una charla con las y los alumnos de Zubimusu. Ver el vídeo.

Kikarakadak proiektua ezagutu dute ikasleek

Kikarakadak proiektua gertutik ezagutu eta errefuxiatuen kanpamenduetan haurrak nola bizi diren bertatik bertara ezagutzeko, proiektuaren arduradun diren Galder Izagirrek eta Oraitz Garciak solasaldia egin dute Zubimusuko ikasleekin. Bideoa ikusi.

Jostailu bilketa

Zubimusu Ikastolak bat egin du Amasa-Villabonako Elkartasun Sareak antolatu duen jostailu bilketarekin eta Zizurkilgo Udalak egingo duen jostailu trukearekin. Hala, asteazkenetik aurrera, abenduak 9, eta abenduaren 11ra bitartean, jostailuak jasoko dira ikastolan. Zentroko eraikinean, Txermin eraikinean zein Zizurkilgo eraikinean utzi ahalko dira jostailuak. Abenduaren 12an, larunbata, 10:00etatik 13:00etara Errebote plazan Zubimusuk jarriko duen gunean ere utzi ahalko dira jostailuak. Jarraitu irakurtzen.

Subscribe to RSS - elkartasuna